Průběh procesu tvorby
U nás si můžete objednat libovolný počet etap či fází, který zrovna potřebujete / neplatíte za něco, co nechcete
Etapa I.
- poptávka
- analýza
- první skici
- design 3D modely
Etapa II.
- konstrukce
- prototyp
Etapa III.
- úprava konstrukce a 2. prototyp
- sériová výroba
Analýza
Jako první provádíme průzkum a připravíme rešerši konkurenčních výrobků. Z ní pak ve spolupráci s klientem určíme nejlepší řešení, které se vůči konkurenci odliší ve prospěch zákazníka. Zejména se soustředíme na:
• konkurenční výrobky
• cílové skupiny zákazníků
• tržní příležitosti
První skici
Poté v první sérii skic klientovi předkládáme několik možných tvarových řešení. Z nich společně vybereme tu, která nejlépe vyhovuje potřebám a očekávání. Výstupem jsou:
• koncepty
• skici
• vizualizace
Konstrukce
Z designových modelů připraví konstruktéři jednotlivé díly tak, aby obsahovaly veškeré technologické náležitosti pro výrobu. Vytváříme výkresovou dokumentaci, doporučíme výrobní a montážní postupy. Výstupem jsou:
• CAD modely
• výpočty a simulace
• výrobní dokumentace
Prototyping
Prototyping prověřuje dokumentaci a předpoklady.
• vizuální prototypy
• funkční prototypy
Úprava konstrukce
Pokud se na prototypu číslo 1 objevily nějaké nedostatky nebo se našel prostor pro vylepšení, zanesou se nová zjištění do konstrukční a výrobní dokumentace a vše se opět prověří na prototypu číslo 2.
• vizuální prototypy
• funkční prototypy
• prototypy pro certifikaci
• podpora zavádění do sériové výroby

Koncept tramvaje

Jawa Legend 650

Popelářský vůz

Kloubový malotraktor

Koncept formule

Vstřikovací lis

Tranformátorová páječka


GACC snímač

Balkon

RollWash

Informační kiosek


Panasonic


Sony

Dveře

Adidas

Protéza


Bezpečnostní kamera


Zahradní nábytek

Plynový vařič



Captain Morgan

Amundsen Vodka

Fernet Stock

IXUS






-
Popelářský vůz
Koncept moderního popelářského vozu do městských oblastí. Návrh cílí na ekologický přístup a zlepšení ergonomických podmínek pro obsluhu vozu. Design vozu je ucelený díky výraznému sjednocujícímu prolisu na boku vozu. Tvarování vozu je geometrické, odpovídající jeho funkčnímu zaměření. Hlavní inovací je netradičně řešená nízkopodlažní kabina. Ta nabízí pohodlné nastupování pro popeláře a zároveň vyvýšenou pozici pro řidiče, který tak má velmi dobré zorné podmínky a přehled kolem vozu. Návrh vozu počítá s použitím hybridního pohonu, s elektrickou rekuperací energie. Ten nabízí nízkou spotřebu pohonných hmot a nízkou hlučnost. Pracovní prostor navrhnut tak, aby byl přehledný a jasně členěný, což přispívá k větší bezpečnosti práce. Při jízdě na stupačkách mají popeláři nově možnost opření o bočnici vyklápěče, díky vsazenému měkčenému dílu. -
Koncept formule
-
Informační kiosek
-
-
-
Bezpečnostní kamera
-
Zahradní nábytek
-
Plynový vařič
Návrh přenosného propanbutanového vařiče pro společnost Meva. Design vařiče je založen na geometrickém tvarování s měkkými přechody mezi plochami. Oblý charakter přechodů a tvary založené na motivu kruhu působí na uživatele příjemným a poddajným dojmem. Navíc oproti formám vycházejících z kvádru s ostře řezanými rysy a přechody, působí použitý styl hodnotněji a umožňuje snadnější údržbu, jelikož špína se zde neusazuje v rozích. Vařič je složen ze dvou plechových výlisků, hořáků a ovládacích prvků. -
-
-
Amundsen Vodka
-
Fernet Stock
-
IXUS
-
-
-
-
-